2015-03-30

FANTASTISKA MATTOR!

Äntligen så har det kommit! Ett mattmärke från Sverige som gör fantastiska mattor. Jag har ju tidigare skrivit om att jag tycker att det är svårt att få tag på fina mattor i Sverige. Nu har Layered Interior äntrat scenen och tagit bl a mig med storm. Fantastiskt fina mattor i 100% vävd bomull i så snygga mönster och färger. Dessa bilder har florerat ett tag både på bloggar och på Instagram och vi intresserade har väntat tålmodigt på att webshopen ska släppas. Och nu är den här!

Sjukt snyggt stylade bilder också. Priserna ligger på från 4 900 kr och jag är sjukt sugen på en i rosa till sovrummet, ska bara jobba lite på makens godkännande :)






Alla bilder lånade från Layered Interior

7 kommentarer:

  1. Håller med om att de är väldigt snygga, både i färger och mönster <3<3<3 / M

    SvaraRadera
  2. Dem är verkligen superfina! Så fort dem öppnar sitt showroom ska jag dit och kika :) Hoppas du får igenom ett köp hos maken! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Du har inte några tips på snygga gardiner och gardinstänger förresten? Antingen är jag kräsen eller så är jag dålig på att hitta 😀

    SvaraRadera
  4. SKITSNYGGA de har SÅ mycket finare inredning utomlands enligt mig den sticker ut mer:) hoppas att du haft en lika härlig och solig påsk som oss i Götet.

    Ny post ute...En makalös sovrumsrenovering:)

    Ha en fin ny vardagsvecka


    Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera
  5. Deras mattor står på önskelistan till huset, håller med så himla fina!! :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ja visst blir man frustrerad när man förlorar en auktion, jag kan tänka på det föremålet flera dagar efteråt (besatt) Vad kul att du gillar loppisar och jag tipsar gärna och du får gärna i framtiden följa med på mina rundor :)

    SvaraRadera